Thursday 1 November 2012

kau diam boleh tak? aku taknak dengar

Assalamualaikum wbt.
16 ZulHijjah 1433H

Cik tangan hari ni sangat gatal untuk melukis.
Maka, dia pun mencapai sebatang magic pen lalu menyebut,
"WINGARDIUM LEVIOSA"
puii, angan-angan.

Aku bercadang mahu membeli seluar kaler hijau. ya, hijau.
bajet boleh menari dan menyanyi, GEE GEE GEE GEE BABY BABY BABY
#sonyuhshideh celup 

Lalu, otak aku mencadangkan agar cik tangan lukis la sket gaya #sonyuhshideh celup 
maka siaplah lukisan oleh cik tangan kiri.
tapi yang peliknya doodle diri aku sendiri tak pueh hati dengan gaya itu. 
tengoklah, dia komplen pulop.


adekah patut dia mempersoalkan fashion sense aku?
ok fine, aku fashion terrorist, tapi your argument is INVALID!
sebelum aku padam kau, baik kau diam.

p/s: cerita ini hanyalah rekaan untuk entry boring pada hari ini.

4 comments:

  1. konnichiwa nana-chan~!! XD

    hoho.. nice entry la..
    ur doodle looks OK.. nape die complain lak eh? hehe.. XP

    ReplyDelete
  2. doodle tuu ohsem gilaaaa !

    #maaf , gua ter-follow blog ohsem anda :)

    ReplyDelete
  3. ehh ehh..freedom of speech kna sekat pulak..jumpa kat court :p

    ReplyDelete

Assalamualaikum wbt.

Ke hadapan yang menulis komen,

Anda seorang yang comel.

Sekian, terima kasih. :)