Saturday 16 February 2013

[SPONSOR] Mini Giveaway By IeZwa RazK II

Assalamualaikum wbt~

Dengan Nama ALLAH Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani.

Dear friends,

Tujuan aku menaip entry ini adalah untuk memberitahu kepada kalian bahawa aku telah bersetuju menjadi penaja bersama dalam Mini Giveaway By Iezwa Razk. Aku sangat berbesar hati menjadi penaja kerana apa salahnya membantu rakan blog yang lain kan?

Berikut merupakan banner dan syarat-syarat untuk menyertai mini giveaway beliau.

sila kelik banner untuk menyertai giveaway beliau
psst: cantek giler banner <3
Syarat dan Cara Penyertaan :
1) Mempunyai Blog dan Facebook
2) Ikut syarat yang ditetapkan sponsor
3) Buat entry, Letak banner, Link kan ke entry ni dan tinggalkan link entry anda di kotak komen
Untuk mengetahui hadiah yang ditaja aku, bolehlah melawat belog beliau. Aku bagi suspen skit. Hehehe :P
Diharap kita sama-sama dapat menjayakan mini giveaway anjuran beliau.

Yang benar, 
Temanmu, Nobita,  GTOS,




1 comment:

Assalamualaikum wbt.

Ke hadapan yang menulis komen,

Anda seorang yang comel.

Sekian, terima kasih. :)