Friday 1 February 2013

Sepi Hujung Nyawa. Boleh?

Assalamualaikum wbt,

Baru dapat masa untuk menaip entry belog. Geez, ade orang masih baca blog aku??? -__-
Tajuk belog aku berkaitan status blog aku yang sepi. muahahahaha. 

untuk pengetahuan semua, aku lebih aktif di fanpage aku untuk urusan urusniaga. baru berjinak-jinak dalam dunia perniagaan, macam-macam ragam telah ku temui. adoiyai. :P

PROMOTE TIME,

TIE DYE A-LINER SKIRT RM 40 (TAK TERMASUK POSTAGE)
PELBAGAI PILIHAN WARNA BOLEH JENGUK SINI >>GTOS<<

CODE: C1 & C2

KAMI JUGA ADA KOLEKSI
TIE DYE PEPLUM & COSMIC GALAXY PEPLUM (RM 38 - RM 40)
MORE COLORS AVAILABLE >>HERE<<



Jika sesiapa berkenan, boleh pm direct kepada admin GTOS. hehehe. :)
yang sepi merindui  ,

3 comments:

  1. Oh, ber bisnes rupanya :)

    Cantik semuanyaa. Gaya Hawaian gitu <3

    ReplyDelete
  2. haha.. tau u're always on9 on fb.. XP
    yup.. same la sy..
    smpi blog pun t'abai, ngehehe.. XD

    ReplyDelete

Assalamualaikum wbt.

Ke hadapan yang menulis komen,

Anda seorang yang comel.

Sekian, terima kasih. :)