Saturday 30 June 2012

Review anime Sakamichi no Apollon



Assalamualaikum wbt.

Da lama tak updet belog dalam bahasa pasar kan? Haaa, patutnya cakap da lama xupdet belog je kan?? haha :D sebenarnya Nana punya lappy hadapi masalah. maklum la lappy tua. banyak la ragamny. adoiyai.

Nana bukan nak komplen pasal lappy di sini k. Saje nak introduce kat peminat tegar anime di luar sana akan kewujudan anime Sakamichi No Apollon. Anime ne peneman di kala sunyi Nana. Hahaha *bunyi angin sejuk di belakang*



cter ni mengenai Kaoru si nerd dan Sentaro si samseng sekolah. Tetapi muzik jazz menyatukan dua hati ini yang berlainan perangai. Untuk mengetahui dengan lebih lanjut, apa kata anda sendiri menontonnya. Kompom xnyesal. hehe.

Bagi Nana, anime ni mempunyai jalan cerita yang sangat menarik. Irama muzik jazz yang digunakan dalam anime sangat sedap didengar. Dalam cter ni ade la sket love2 genre. Tapi tidak disentuh secara mendalam. Lebih kepada genre persahabatan sejati.

Secara keseluruhan anime ni sesuai di tonton oleh semua lapisan masyarakat peminat anime. Nana bagi 4.5/5.0 rating untuk anime ne. Mungkin Nana bias. Tapi dah Nana suke sangat. wat cane. hahahaha :D

3 comments:

  1. for me

    dragon ball paling best..heh

    ReplyDelete
  2. mcm best je anime ni..

    wah..dh pndi ae bt review cite jg..huhuu

    ReplyDelete
  3. dah berzaman tak layan anime ni.hahaha

    ReplyDelete

Assalamualaikum wbt.

Ke hadapan yang menulis komen,

Anda seorang yang comel.

Sekian, terima kasih. :)