Monday 17 December 2012

Alhamdulillah. Tamat sudah MeGa GiveAway GTOS

Assalamualaikum wbt
2 Safar 1434H
Menaipnya saya di sini adalah berkenaan dengan segmen Giveaway yang berlangsung sejak 16/11 hari tuh. Lama tak? Saja buat lama-lama supaya menggalakkan penyertaan bertubi-tubi daripada rakan bloggers sekelian. ohoi. 

Ucapan terima kasih yang tak terhingga untuk para peserta yang sudi menyertai MeGa G.A by GTOS. Pemenang akan diumumkan apabila ada ruang dan ketika ya. In shaa Allah dalam masa yang terdekat tapi saya rasa bukan time krismas ni. Bila holidays mesti la pejabat pos nak holidays jugak kan uollls. Nak kim kat abam Santa, beliau kata hanya deliver untuk budak-budak yang tak de dalam naughty lists beliau. ohek. :P

Setelah beberapa kali melakukan pertimbangan depan mesin timbang (oke aku tipu) saya rasa saya nak tambah lagi beberapa hadiah seketul dua sebagai balasan sokongan padu daripada anda semua. ecewah. syok ke? So, takyah nak touching sangat kalau tengok hadiah di peringkat awal macam ciput je. Dan jangan nak berkira sangat ye. Syukur dengan rezeki yang kita dapat. Syukur, syukur ya Allah. Syukur, Alhamdulillah~ (nasyid sket)

Dah, nah hadiah tambahan untuk tatapan anda. Berdoalah semoga anda memperolehi rezeki itu dan ini :)

hadiah tambahan ;)

Haaa. Suke tak? Sila terima dengan hati terbuka ya. ;)

p/s: bz sket la ni. hahaha




10 comments:

Assalamualaikum wbt.

Ke hadapan yang menulis komen,

Anda seorang yang comel.

Sekian, terima kasih. :)